Grąžinimo informacija

Prekių grąžinimas:

1. Remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais, kokybiškas prekes Pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų grąžinti, jei jos nebuvo naudojamos, sugadintos ar jų išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini, norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
2. Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
3. Prekės gali būti grąžinamos adresu: Pievų g. 19, Barčių k., Varėnos r. sav., LT-65232, prieš tai telefonu (+370 642 42454) ar el. paštu (info@bigdeal.lt) informavus apie ketinimą grąžinti prekes.
4. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 10 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas.
5. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant prekes, būtina pateikti sąskaitą faktūrą.
6. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
7. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje – bigdeal.lt pirktas kokybiškas prekes netaikoma: prekėms dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.

Prekių garantija:

8. Pristatant prekes į garantinį aptarnavimą būtina pateikti pirkimo dokumentus, sąskaitą faktūrą.
9. Pirkėjas prekę į garantinį aptarnavimą turi pristatyti pilnos komplektacijos bei su originalia pakuote. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos kad ją galima būtų patikrinti (maitinimo šaltinis būtinai turi būti pristatytas kartu).
10. Garantija nėra taikoma šiais atvejais:
10.1. nebuvo laikytasi prekės eksploatavimo instrukcijos;
10.2. atsiradę defektai atsirado dėl vartotojo kaltės;
10.3. prekė buvo ardyta arba mechaniškai pažeista;
10.4. gedimas atsirado dėl pašalinių daiktų patekusių į mechanizmą (skysčiai, medžiagos ir pan.);
prekė kuri skirta naudoti buityje (namuose, šeimos naudojimui) buvo naudotas verslo veiklai vykdyti, gamybiniais tikslais, kurie neatitinka prekės paskirties;
10.5. įprastai susidėvinčioms įrenginio dalims;
10.6. kada pirkėjas nepateikia jokio pirkimo dokumento (kuris kartu yra ir prekės garantiniu talonu);
10.7. įranga buvo taisyta neautorizuotame serviso centre.
11. Prekė garantiniam aptarnavimui pristatoma adresu – Pievų g. 19, Barčių k., Varėnos r. sav., LT-65232. Prekę galima perduoti kurjeriu arba registruota pašto siunta, būtinai prieš tai informavus, jog prekė bus pristatyta į mūsų adresą. Kartu su prekę turi būti laisva forma pridėtas užpildytas lapas kur bus nurodyta prekės pridavimo priežastis, bei kartu pridėtas prekės pirkimo kvitas (sąskaita faktūra, pirkimo dokumentas).
12. Prekės turi būti priduotos išrinktos, be jokių skysčių viduje, visa komplektacija bei savo gamykline pakuote.
13. Visas prekių transportavimo išlaidas į garantinį aptarnavimą apmoka Pirkėjas.
14. Prekės yra siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus, kurie gali būti ir kitoje ES valstybėje. Tokiu atveju prekės garantinio aptarnavimo procesas trunka nuo 14 iki 90 (keturiolikos iki devyniasdešimties) kalendorinių dienų, priklausomai nuo prekės pobūdžio. Pabrėžiame, jog visais atvejais garantinį procesą siekiame atlikti per kuo trumpesnį laiko tarpą.
15. Įrenginiai, pateikiami garantiniam aptarnavimui negali talpinti Pirkėjo asmeninių duomenų, SIM kortelių, USB raktų, atminties kortelių ir pan. Pardavėjas neatsako ir nepadengia išlaidų už informaciją, esančią garantiniam aptarnavimui pateikiamuose įrenginiuose, tokios informacijos atkūrimą ar atstatymą.
16. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.
17. Iš garantinio aptarnavimo ir (ar) iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 30 dienų. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.
18. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami remiantis nacionaliniais teisės aktais.
19. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.
20. Informaciją apie taikomą garantinį aptarnavimą, pateikiama prekės aprašyme.

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės grąžinimas:

21. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali telefonu: +370 642 42454 arba el. paštu: info@bigdeal.lt.
22. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
22.1. Sąskaitos faktūros numerį;
22.2. Pateikti/įvardyti Prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
22.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
23. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
23.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
22.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
22.3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
24. Išnagrinėjus skundą, atsakymas pateikiamas per 10 (dešimt) dienų. Brokuotos prekės pakeitimo ar papildymo komplektuojančiomis dalimis atvejais prekė ar komplektuojančios dalys grąžinamos per 10 d. d. nuo atsakymo į skundą parengimo dienos. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus (per 5 d. d. nuo atsakymo parengimo) už Prekę ir jos pristatymo išlaidas.

Pažeistas siuntos įpakavimas:

25. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
25.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
25.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
25.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
25.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Baigiamosios nuostatos:

26. Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/, ir (arba) Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.paštas: tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse).

Greitas pristatymas

Pristatymo laikas per 1-3 d. d.

Saugus apsipirkimas

Atsiskaitymas el. bankininkyste

Grąžinimo garantija

Pinigų grąžinimas per 14 d. d.

Kokybės garantija

Prekės atitinka ES standartus

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.